Äta o äta o äta....

Hade en trevlig frukost med Bonkan idag. Alltid roligt o ses o få prata av sej! Tack för det!

Därefter blev det en sväng hem till mor för påhälsning. O fika! O även det är såklart trevligt som vanligt.

Precis när jag ska åka kommer broder Henrik. Vi blev lite hungriga o susade helt enkelt in till Max för ett Frisco-mål. Fint som tusan! :)

Blivit mycket ätande idag, men vad gör väl det. Vill ju inte svälta ihjäl. ;)

Nu ska jag sträcka ut mig en stund här på soffan, sen får man se vad kvällen har att utvisa.. Fredagsmys möjligen.

Vad ska ni göra ikväll??

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag ska jobba till 21.

Puss på dig vi hörs i helgen.

2010-04-23 @ 18:33:11
Postat av: Bonkan

Oj vilken dag d blev för dig :P Härligt!!!

Vi har kikat på bil ikväll men blev inget köp där iaf! Sågade bilen totalt ;)

2010-04-23 @ 23:57:43
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0