En bra dag helt enkelt!!

En utav dom bättre jag varit med om ifall jag ska vara riktigt ärlig..! :D

Var som sagt och tittade det sista på huset idag. Allt såg bara bra ut.
Så går allting enligt planerna så flyttar vi dit den 1 Juni! Tjohoo! :) Så gott!

För det andra, så har vi varit iväg och fått hjälp med min deklaration. Skulle ju fylla i en extra blankett, o det är ju som en djungel för mig.

Så en vänlig själ hjälpte mig med den. O jag får tillbaka en heeeeeel del på skatten pga detta. :)
Som plåster på såren för ett jäkla lidande kan man säga..

Så en toppen-dag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Bonkan

åååh vad kul med huset!!! :D & med skatten oxå! För jaaaa d e verkligen plåster på såren Slinky :) Tummen upp för dig!!!

2010-04-26 @ 08:02:29
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Evis...

Hurra till er och Lycka till , ni ska alltså ta detta huset,vad kul Jessica. Hoppas allt flyter på som det ska...Kramar från Evis

2010-04-26 @ 11:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0