Fixat

Hemma från jobbet igen. Lite drygt och motigt att ge sig iväg imorse, men när man väl är där så går det bra. O tiden går fort.

Tänkte kika lite på TV ikväll.. Men får se om den blir ledig i det närmsta. För tillfället är den ockuperad av Jonas o Lalle som spelar hockey.. Dom e som småbarn. Tjoar och ropar.

Nu är iaf bete till Wildo-gubben fixat!! Tack vare Darling! :) Så skönt och det kommer nog att bli jättebra.
Allting ingår, och jag behöver inte ens åka dit om jag inte vill. Men det vill jag ju såklart.

Så på Lördag ska jag köra o hämta hem min älskade lilla pålle! :)


Kommentarer
Postat av: Bonkan

Mmmm fina Wildo :)

2010-04-29 @ 21:14:28
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0