Här igen...

Ja, då var man här igen. Gillar bloggen bättre än hemsidan. Även att hemsidan va ganska så fin. :)

I alla fall så är det tänkt att det ska bli en uppryckning med bloggandet!

Idag sitter jag och smyger i vardagsrummet för Jonas ligger o sussar efter att ha jobbat i natt. Han har inte gjort annat än o jobbat denna veckan så han är lagom trött.. Stackarn..

Men jag, jag är ledig, pigg o utvilad!! :) Hehe så skönt. Nu ska jag strax dra på mej lite kläder, ta en runda med doggsen o sen ner o handla lite nödvändiga ting på Willys.

I eftermiddag blir det fika hos Johan och Elina. O deras söta lilla pojk Gabriel. Kameran ska lätt med!


                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0