Glukosbelastning

Ja, det var det dags för idag. Så upp i ottan utan frulle och ner till barnmorskan för att dricka sockerlösning.
Var så himla varm och törstig när jag kom ner, så det var ju riktigt gott med blasket.. :)

Pratade om amning och mätte magen.
Hon kände att bebis sjunkit ned en aning, men än så länge är huvudet rörligt.
Den börjar att förbereda sig sakta men säkert.
Lyssnade på hjärtljuden som nu låg på 130 slag/minut. Pojke??

När vi satt och pratade så höll jag på att tuppa av, så min barnmorska fick hjälpa mig till britsen.
Blev yr och började kallsvettas. Har hänt några gånger innan.
Blodtrycksfall och sen har visst järnvärdet sjunkit ytterligare på mig.

Blodsockret var iaf bra på mig. Tur att något värde var det. Så på vägen hem stannade jag på Willys och köpte frallor till frukost och så en chokladkaka för att fira med. ;)



Nu ska jag fortsätta med min frukost. Sen en vilostund på soffan.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får ta och äta järnrik kost och ta det lite lungt.Är Bonzo lite piggare nu?

Puss och kram

2010-08-17 @ 13:54:40
Postat av: Jessica

Ja, jag får göra det och hoppas det blir bättre.

Skulle nog vilja påstå att Bonzo är pigg igen. Med tanke på att han hittade en gödselstack att gotta sej riktigt i när vi var ute i skogen igår.

Fick rulla ner alla rutorna i bilen, o sitta med huvudet utanför när vi skulle hem. för det luktade nog kodynga om honom på två mils avstånd

2010-08-17 @ 15:22:07
URL: http://seaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0