Olja

Varit o fikat hos min däkis idag. O kollat in den nya lyan. Jättefin och fräsch lägenhet, men lite för många trappor upp till penthouse. ;) Tog en halvtimme innan jag hade återhämtat mig.

Tack för idag mitt socker. Både för sällskap och godsaker. ( Både kakor och skvaller ;) )

Hann ju även med ett stopp på babyproffsen. Blev lite smått handlat där idag också. Gosis, bitleksaker och så en flaska havandeskapsolja. Jag kör stenhårt på den. 2 gånger om dagen på magen för att motverka bristningar.
Och ännu har det inte dykt upp några. Men om det beror på oljan eller inte vetti katten. Men det är ju bara att fortsätta. Gör ju ingen skada iaf.


Därefter tänkte jag köpa med mig lite färdkost på Donken.
Men då stöter jag på brorsan som tydligen hade samma tanke.
Så vi slår helt enkelt följe  o sätter oss inne och äter. Trevligare med sällis o även han hade lite att förtälja. ;)

Nu, en siesta på soffan o vänta in darling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0