Mitt sista..

Älskar vintern! När jag hade häst så svor jag över den! Men nu är det helt underbart! Mer snö!!! :)

Jag och Leon går och myser om dagarna och tar dagen som den kommer. Är bara så lycklig!
Han växer så det knakar och har numera passerat 6 kg. :)

Idag har jag bakat lussekatter då den förra omgången är uppäten av en viss person. Börjar på J och slutar på onas.

Lika bra att gömma dom innan han kommer hem från jobbet. Så det finns några kvar till min födelsedag och till Jul.

Julen firar vi med nära och kära om än lite uppdelat. Men det blir nog bra i slutändan.

Då jag tröttnat på bloggen så har jag bestämt att detta blir mitt sista inlägg. (Om jag inte mot all förmodan skulle få ett infall längre fram ;) )

Känns ju rätt så meningslöst när man ändå har fejjan. Där får man reda på allt o lite till ändå ju.
Kanske lite för mycket vissa gånger.
Men det är en helt annan historia.

Så nu mina vänner, från oss alla, till er alla, en riktigt....


Och såklart ett gott nytt år!!! :)

Lev väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0