Åska

Jisses vilket åskoväder det var imorse.
Jag blev först inringd på jobb kl halv 7. När jag kommit halvvägs så ringde dom och sa att det inte behövdes.
Så jag tog helt enkelt och körde hem igen.
Det blixtrade verkligen hela tiden, från alla håll. O blixtarna var ju hiskeligt stora alltså. Brukar tycka om när det åskar, men det va fasen obehagligt alltså.
När jag nästan va hemma igen började regnet att vräka ner. Verkligen vräka. Skulle springa från bilen och in.
Här snackar vi typ 10 meter.
Jag va som en dränkt katt!!! Dyngsur in på skinnet. Huuh!
Men det var ett välbehövligt regn iaf.

Efter frukost, promenad och dagliga sysslor så åkte jag och darling in till Babyproffsen för att kolla barnvagn.
Kika lite iaf. ;) Vi ska snart upp till Stockholm så då ska vi se vad som finns där. Då är det ju bra att ha lite koll på vad som finns hemma samtidigt.

Vi gillade iaf samma vagn på direkten. :) En "billig" Emmaljunga, årsmodell 2011.. Haha,
fint ska det va ju. Endast det bästa är gott nog till vår lilla groda. ;)

Nu är taco-pajen färdig, så det blir väl en film till den.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Bonkan

Ja d kom rejält med regn där ett tag du!!! :) När beger ni er till storstan??

2010-07-18 @ 15:10:45
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0