............

Idag har jag varit hos veterinären med Bonzo-pojken. Dags för den årliga vaccinationen. O det gick bra som vanligt. Så hårdhudad som han är så känns det nog inte så mycket på honom.

Sen tog jag o mamma hundarna och åkte till sjön en svänga. Doggsen badade och va nöjda. O en annan fick allt lite färg på framsidan.
Har inte kommit på hur jag ska ligga för att sola ryggen ännu. ;)

Nu är det middagsdax för mej o darling.
Blir kyckling, ris och currysås.

Gott skit! :)

Tänkte jag ska börja bättra mej med bloggandet.
Fler inlägg o fler bilder.. Börjar nog imorgon tror jag.

Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: Bonkis

AAAah du kan ju lägga in på magen & så vettu ;P MOHAHAH

2010-07-09 @ 09:15:21
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0