Karate-kid

Sovmorgon idag också. Fantastiskt härligt. :)

Sover inte så bra om nätterna längre... Kan inte ligga i någon skön ställning, grodan har karate inne i magen, när jag väl har somnat är det dags för toa-besök.
Är ju värre än han-katterna i Mars. :) Men trots allt så skulle jag aldrig någonsin vilja vara utan det.
Den bästaste känslan man kan tänka sig!! Love it!
Så jag sover helt enkelt lite längre på morgonen. Så det jämnar ut sig lite. :)


Idag blir det lunch med Bonkan. O så hoppas jag på en glass därefter. Ska se om jag inte kan hitta en klänning också.
Fest till helgen nämligen. Och kläderna har börjat tryta.

Kommentarer
Postat av: Bonkan

Glass blev d tyvä'rr inte! Men trevligt ändå :P Tack för idag!

2010-07-21 @ 17:34:44
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Gliss

Kul med bebben! Var den planerad eller "hände det bara"? :)

2010-07-21 @ 19:40:34
Postat av: Tessan

Bebisen vänjer dig bara inför kommande tid då hon kommit ut ;). Sista tiden satt jag upp å sov. Kram min fina däkis

2010-07-22 @ 06:12:44
Postat av: Jessica

Både jag och Jonas är tillräckligt gamla och tillräckligt uppdaterade för att veta hur ett barn blir till, så det var defintivt inget "som bara hände".. Då är man nog lite fel ute..

2010-07-22 @ 16:58:06
URL: http://seaholm.blogg.se/
Postat av: Gliss

Att veta hur ett barn blir till vet de flesta rätt tidigt i dagens samhälle-därmed inte sagt att man skaffar ett barn bara för det. Man kan man ju planera in om man tycker det passar med barn i nuvarande livssituation med arbete och annat...men det gjorde det tydligen.

2010-07-22 @ 22:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0