Klagomuren

Jaha ja.. dax för en liten uppdatering kanske.
Har ju fått en liten mini-dator av mor o far så nu är man back on track igen. :)
Tack så mycket. Sparade vi dom pengarna..

Ledig nu hela helgen och även på Måndag.
Men givetvis har jag blivit sjuk..
Satt nog i den itterkalla AC:n för länge igår...

Har inte kunnat sova någonting i natt knappt. Känns som taggtråd och sandpapper i halsen.
Magen börjar bli stor nu så jag har fått sån jäkla ryggvärk och ont i fötterna..
Klagomuren idag känner jag.. ;) drygt att inte va pigg nu när det är så varmt ute.

Nähä en middagslur nu så får jag se om man tyar vara ute sen..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja man får ju hjälpa till så du kan vara på banan igen.Hoppas att du mår lite bättre nu ikväll?

Puss på dig

2010-07-03 @ 20:04:57
Postat av: Evis

Välkommen tillbaka, jag har tittat in varje dag...men inget skrivet och inget kort på lilla (stora) magen..hoppas du krya på dej i halsen, inte kul att vara sjuk när det är sommar...Kramar från Evis.

2010-07-03 @ 22:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0