Onsdag

All tur och lycka till Tessan idag! Håller tummarna och tänker på dig. Kommer att gå fint!

Nu har jag haft min vardagliga långfrukost. :)
Så nu får man väl ta tag i dagen och börja göra sig iordning.
Knoll och tott vill väl ta en liten runda i värmen och sen ska jag till Brunnsparken och möta upp darling för lite lunch. Mysigt ska det va säg. :)

Igår kom besked från försäkringskassan att min ansökan om havandeskapspenning blev beviljad. Tjooho! Så skönt. Så i Augusti efter semestern kilar jag hem från jobbet i ett bra tag. Sörjer väl inte allt för mycket över det. ;)

Har förresten gjort första inköpet till vår lilla groda.. Ångrade mig nästan direkt och trodde att någonting skulle hända bara för det..



Men lite måste man väl ändå ha uppordnat innan ankomst... Eller?


Kommentarer
Postat av: fia

Jag köpte första kläderna till Wilma när jag var i vecka 20, men visst är man lite skrockfull? Vagnen hade vi redan i v 10 men fick stå hos Olas föräldrar tills två veckor innan BF. Hoppas allt är bra annars? Skönt att du fick havandeskapspenning! Kram

2010-07-14 @ 14:01:56
URL: http://flisanfisan.blogg.se/
Postat av: Bonkis

Åååh så söta :)

2010-07-14 @ 18:51:24
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0