Papper

Måste börja med att säga det är jätteroligt med alla kommentarer från er alla. :) Gör det liksom mycket roligare att blogga. Så fortsätt gärna!

Idag har jag och hundarna varit ute på vischan hos mor o far.
Dom fick sig ett litet dopp även idag.

Sen ägnade jag säkert en timme åt att ringa telefonsamtal och fylla i papper. Allt angående min ledighet. Semester, havandeskapspenning, föräldrarpenning. Jaa.. Allt. Dom ska ju alla tusen olika uppgifter o siffror. Både försäkringskassan och arbetsgivaren.
Men nu tror jag att det ska va ordning på det hela. Annars blir jag nog varse om det.



Sen gick vi "gamla järnvägen" jag och hundarna.
Gick verkligen alltid där förut. Minst en gång om dagen.
Antingen på promenad eller ridtur.
Så en härlig och rogivande promenad blev det alltså idag.

Nu sitter jag hemma igen och klurar på vad vi ska ha till middag idag. Fantasin är som bortblåst...


Kommentarer
Postat av: Bonkan

Usch ja jag vågar knappt tänka på vad massa papper d måste vara!

Men d klarar du Slinky ;) Snart e d SEMESSSSTEEEER!!!

2010-07-15 @ 16:16:35
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Tessan

Dom e så gay med alla sina papper. Kram däkis :))

2010-07-15 @ 23:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0