Sjuk sjuk sjuk... fortfarande..

Jaha fortfarande sjuk.. Är helt genomförkyld.. Skulle jobbat idag egentligen.. Men jag hostar så jag nästan spyr så det känns inte så lämpligt att gå till jobbet...
Jag ska väl bli frisk från detta med vad det lider..


Denna morgon är mitt stora nöje att få tag på chefen.
Hon lovade att skicka in ett papper angående hanvandeskapspenning för flera veckor sen.
Igår kom det som ett brev på posten att försäkringskassan saknade dessa uppgifter. Fy fan vad arg man blir. Att dom inte kan hålla det dom lovar. Så dåligt! Den sämsta chef vi någonsin haft.
Och detta är väl tydligen mer regel än undantag. Många som klagar på att hon inte gör vad hon ska.
Dålig stil!


Kommentarer
Postat av: Evis

Det är ju skitdåligt om hon har missat det, ibland undrar man vadför man skall ha chefer igentligen, dom sitter bara på möte o.s.v....man kan fixa sina saker själv istället då vet man att det blir gjort iallafall...Tråkigt att du blivit förkyld nu när det är så varmt är det inget vidare, Krya på dej. Kram/ Evis

2010-07-06 @ 11:54:20
Postat av: Bonkan

Ghaaaa jaaa d blir ju bara massa merarbete för dig osv.....Palla med sånt :S

2010-07-06 @ 13:38:28
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Bonkis

Sv: AAAh kan tro att! Du får slänga ihop en du me :)

2010-07-08 @ 17:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0