Underbart

Sol och fint idag också!
Härligt härligt.

Har precis tagit en lugn och lång frukost.
Älskar att vara ledig och sitta i godan ro på morgonen utan stress och jäkt att man ska iväg till jobbet.

En promenix med grabbarna grus står nu på agendan. Kanske vid sjön så dom får bada och svalka síg lite. Brukar vara uppskattat.

Jag och Jonas va förresten ute med dom en långrunda igår kväll. Gick i skogen över stock och sten.
En riktig terrängvandring. Och fasen vilka sammandragningar jag fick. My god, så nu vet jag hur det känns. Magen drog ihop sig och blev precis stenhård.
Så ett lite lugnare tempo på promenaden får det bli idag.



Nu är förberedelserna i full gång här i Ronneby. För ikväll startar ju Tosia bonnadan!
Roligt när det är lite på gång här i stan. Inte varje dag.

Läste på löpsedeln igår att det ska va tropisk hetta i hela Sverige i helgen.
Så dom har ju iaf tur med vädret. Kanske till och med lite för varmt för att gå där mitt på dagen.

Är det någon som ska hit och fynda?? :)





Kommentarer
Postat av: Bonkan

Ah får se om Bonkis drar sig neråt en sväng ;) & ta d för satan lugnt på promenaderna ja!!!! ;)

2010-07-09 @ 12:42:11
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0