Helgen

FREDAG: Mötte upp min däkis på scandic hotell för att ta bilder. Det var inte så lång väntetid som vi hade räknat med, så det var skönt.. Blev själv lite missnöjd med sminkningen.. Men men.,. Det va en kul grej iaf.. :)


På kvällningen tog jag bilen och körde upp till High chaparall på bike meet. Där mötte jag upp Jonas o co för att tillbringa helgen där. Vi körde den lyxiga varianten o sov i husvagnen som vi varit uppe och lämnat någon dag tidigare. :)
Vi hade nästan lite dåligt samvete när vi kröp och lade oss o dom andra fick kräla in i militärtältet..
Meeeen bara nästan. ;)

LÖRDAG: Pinades i solen. För skugga fanns det knappt någon. Jag brukar aldrig klaga på värmen.. Men fasen.. det börjar bli jobbigt.. Händer och fötter bli bra svullna.
Får sitta med en handduk över magen för den lill* loppan verkar bli sur när solen skiner på h*n.. Kör ju loss med värsta karatelektionen där inne... :)
Lite festande för dom andra och mycket god skräpmat blev det.
Trevligt folk och mycket prat och skratt.

SÖNDAG: Dags för hemfärd. Jag körde lite tidigare, men dom andra fick allt vänta så vackert på att nyktra till innan dom gränslade motorcyklarna för att köra hem! En mycket trevlig helg iaf. :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Korten blev fina inget att klaga på.

Hoppas nu att du är utvilad så du orkar med jobbet

och allt annat.

Puss på dig.

2010-06-07 @ 15:33:10
Postat av: Bonkan

Yeah härligt Slinky :) Inte visste jag att ni skulle dra iväg på äventyr :) Bonkan försökte ringa dig nu men inget svar....Gissar att du kse jobbar :)

2010-06-07 @ 17:34:05
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Malan

Håller med mamma!!!!! Bilderna är ju jättefina, och den lilla söta magen med :) Låter som en riktig toppenhelg. Kram på dig :)

2010-06-08 @ 21:35:49
Postat av: Evis...

Jättefina kort Jessica...Lilla söta magen också, du är precis som jag sa till Fia, du är perfekt...Kram Evis

2010-06-09 @ 09:58:39
Postat av: Jannie

Tycker du blev jätte fin på korten tjejen. Finaste magen. Kram/ Jannie

2010-06-11 @ 14:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0