Lyckan är gjord

Fasen va gott!
Nu känner jag mej nöjd och tillfreds med livet!

Efter mycket velande har jag tagit mitt slutliga beslut gällande Wildo.. Oh ja han stannar.
O allt tack vare Jonas.. My love. Så bäst. Alla skulle haft en sån som han. :)
Det kommer att bli tufft, speciellt denna första vintern. Mycket pusslande, men det kommer att ordna sej. Bara man ger sig fanken på att. O det har vi gjort nu!
Och det känns som det enda alternativet.

Grodan i magen växer, o h*n sparkar hårdare och hårdare för varje vecka. Det är så man hoppar högt ibland när det sätter fart.
Men man blir bra glad och sitter och myser när man känner rörelserna där inne.
Jonas har dock inte haft turen att få klänna någon spark ännu, för varje gång han kommer så slutar det sparkas. Stackarn han blir så frustrerad. ;)

Snart är det semester-dax och bara det blir man ju glad av att tänka på.
Vädret kunde dock varit lite bättre. Men det kommer den 19 Juli. :)

Ett hus nu också och allt hade varit fulländat!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra att du känner dig nöjd och glad.

Jag får hjälpa dig med det jag kan.

Puss på dig

2010-06-16 @ 13:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0