not for sale

Drygt drygt.. Nu har Jonas dator oxå gett sej,.. Så det blir inte så mycket skrivande just nu..

Idag får jag passa på då vi är o käka kroppisar hos min mor och far. :) Gott gott.. Så nu e alla super-mätta o ligger o jäser.

Nää en ny dator hade inte skadat nu..Ingen som vill skänka mej en???

Va o körde min lille Wildo idag igen.. Mmm han e inte till salu längre.. Nää det går liksom inte. Jonas har lovat att hjälpa mej så vi ska re det med.. Han ska hjälpa till med både körning och mockning när det behövs. tycker om denna hästen på tok för mycket!!


Kommentarer
Postat av: Jannie

Man ska följa sitt hjärta vännen. ;)

2010-06-13 @ 19:10:27
Postat av: Bonkan

ÅÅÅÅHHHH GLAD JAG BLIR!!!! :D D va ju d jag sa te dig! Hjälper han dig så klarar ni d :) Gooo goooo!!!!

2010-06-13 @ 20:42:56
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du kan låna den gamla som står på övervåningen i Jimmys gamla rum. Inte så värst smidig men funkar kanske i alla fall.

Puss på dig

2010-06-13 @ 21:03:11
Postat av: Jessica

fasen mår alldeles för dåligt av att bara tänka tanken på att sälja honom... :(

Sover inget om nätterna o håller på o lipa ihjäl mej när jag tänker på det..

Nää vissa saker är inte till salu. ;)

Men jag har nog min kära sambo att tacka för detta beslut. :)

Mamma: Då får vi nog ta o röjja upp en liten stig för att komma åt det gamla vraket. ;)

2010-06-14 @ 06:40:50
URL: http://seaholm.blogg.se/
Postat av: Evis

Det va ett bra beslut, tur att du har en så förstående sambo som inte vill se dej ledsen...Jag har ju aldrig träffat Wildo men förstår att det är en riktig goding, Kram Evis

2010-06-14 @ 11:13:04
Postat av: Tessan

Har mamma Sjöholm Stökigt hos sig?? Låter omöjligt i mina öron.

2010-06-14 @ 12:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0