Gravidyoga

Ikväll har jag och Sofie varit på gravidyoga.
Den drog igång idag. Och det va faktiskt inte så dumt.
Vi tyckte nog at det var lite flummigt först, men sen va det riktigt bra. Vissa rörelser var jobbiga men det kompenserades med lite lugna avslappningsstunder.
Är nästan säker på att man kommer få någon nytta av den. Antingen på förlossningen eller efter.
Om inte annat är det en trevlig stund.
Måste ha någonting annat att göra nu när jag slutat med ridningen..
Japp, ni läste rätt. Red sista gången i tisdags.
Kände själv att jag kunde fortsatt egentligen.. men Jonas va ju hispig varje gång man skulle iväg.
Så han är mycket nöjdare med yogan. ;)


Kommentarer
Postat av: Bonkan

Haha då kan han andas ut nu ;)

2010-05-25 @ 07:42:01
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Jannie

Åhhhh, en bebis!!! Vad glad jag är för din skull tjejen. En liten bebis Jessika. blir lite tårögd

Kan inte fatta det. Tänk att det flyttat in en liten krabat i din mage. Du kommer bli en toppenmamma.

Och det är roligt att allt verkar gå så bra med Wildo med.

Vindarna har vänt. Nu har du lyckan på din sida. Många, många kramar/Jannie

2010-05-26 @ 12:34:35
Postat av: Caroline

Hej Gumman

Härligt det lät med Yoga. Bra du sköter om dig och ja, bra att du lyssnar på mannen din :-)



Sköt om dig, hoppas vi kan ses snart för fika eller så

Kram

2010-05-26 @ 20:36:14
Postat av: Malan

Jag förstår honom, hade varit dönervös om jag sett dig rida nu. Du hinner rida sen ;)

2010-05-26 @ 22:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0