Lördag

Lördagen var ingen vidare dag faktiskt....
Mamma ringde klockan 6 på morgonen och berättade att någonting hade hänt Mårris.. Antagligen påkörd..
Eftersom hon skulle jobba o pappa var iväg så körde jag iväg o hämtade honom och tog honom till veterinären.
Lilla gubben.. Bakdelen bara hängde på honom när jag lyfte upp honom o han skrek helt hjärtskärande..
Efter han fått lite lugnande så tog vi röntgenbilder. O där visade det sej att han måste fått en rejäl smäll. Bäckenet va aningens förskjutet och en benbit hade åkt bort. :(
Det fanns tyvärr inget att göra mer än o ta bort honom..


Finaste kisen. O så snäll som han var.. Kommer sakna honom så..


Kommentarer
Postat av: Bonkan

Mmmm han var verkligen finast :(

2010-05-31 @ 08:09:24
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag saknar lille Mårris på våra morgon promenader med Zacko. En sådan katt får vi inte fler gånger.

Puss på dig gullunge

2010-05-31 @ 10:03:35
Postat av: Fia

Usch vad tråkigt! Det är det värsta som kan hända. Tur ändå i oturen att du fick ta ett riktigt avsked, vi hittade ju Svante och han var inte alls fin, den bilden finns fortfarande kvar på näthinnan... Kram till dej!

2010-05-31 @ 14:34:48
URL: http://flisanfisan.blogg.se/
Postat av: Evis

Jag hörde det av Ingrid inatt att du fick ta bort Mårris, jag glömde att säga att jag var ledsen för din skull igår när jag träffade dej...Så tråkigt. Kram Evis

2010-06-01 @ 01:41:11
Postat av: Däkan

Massor av kelizar te dej. så jäkla jobbigt e det. Förstår att du e ledsen. KRAM

2010-06-01 @ 14:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0