Trött

Detta är min värsta arbetsvecka på hela schemat. Redan trött. Jobbar alla dagar utom en.. Va ledig igår..

Va då hos min däkis och åt pankisar o fikade. Så trevligt som vanligt. :)

Nu är jag i fullgång o lagar mat. Gör en stor köttfärslimpa som Jonas kan ha i helgen när jag jobbar... Awww vikken fru jag är! ;) Får dåligt samvete annars om jag inte vet att han har mat.

Snart blir det soff-häng med grabbarna grus. Ska nog kolla på "the gift". Om jag vågar... Darling kommer inte förrän lite senare.. Får hålla i hundarnas pälsar annars. :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Undrar vad lilla frun själv ska äta.

Något nyttigt får man hoppas.

Vi syns i morgon kram lilla gumman.

2010-05-14 @ 21:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0