Ultraljud

Japp, vi ska ha en liten bebis.
För er som inte visste. Nu vet ni. :)

Ha velat ligga lite lågt då jag varit så nervös inför ultraljudet att det skulle visa nåt galet.

Men inte då!
Var på ultraljud igår, o allt såg perfekt ut. Vi är så jäkla glada!

Det var fullt ös på den lilla loppan som knappt va still en sekund. :) Helt sjukt häftig, lätt den bästa upplevelsen jag har varit med om i mitt liv. Man såg armar och ben, händer och fötter. Till och med tår och fingrar!!
Hjärtat det pickade på i full fart.
Hon zoomade in ansiktet och då fick vi se när h*n svalde fostervatten.
Men höjdpunkten var iaf när h*n sträckte upp armen helt rakt o vinkade med handen till oss. :)
Ahh det går inte och beskriva vilken känsla. Va ganska så lipiga om man säger så.

Flyttade tillbaka graviditeten två dagar så nu är det uträknat till 29:e oktober istället för den 27:e.

Nu kan tiden allt gå lite fortare!!

Kommentarer
Postat av: Evis

Ohhh..jag tror jag lipar också..vad underbart Jessica jag är så glad för din skull ♥

2010-05-22 @ 00:06:08
Postat av: Fia

Förstår verkligen att du längtar nu. Så glad för er skull och så mysigt det är när väl det lill* knytet kommer upp på magen. Kram

2010-05-22 @ 23:41:01
URL: http://flisanfisan.blogg.se/
Postat av: Malan

Sååå underbart vännen!!! Klart den lilla/e loppan är frisk och kry men jag vet precis vad du menar, var nervös och orolig jag med. Verkligen glad för er skull. Kramar...

2010-05-26 @ 22:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0