Härligt

Härliga väder!! :) Love it!! Hoppas hoppas att snön ligger kvar till helgen när det är första advent o allt. Då ska vi förresten på Julmarknad i Kosta. Ska bli riktigt kul o kanske man kan hitta lite julklappar där också.

Idag bäddade jag ner gosiga fårskinnet i Leons vagn. Fick det av Jonas farmor när Leon föddes. O det är minsann inget från Ikea. Utan direkt från gården. Luktar till och med lite får. :)

Sen en promenix till affären o lilleman sussade så gott så gott i sin vagn. :) O gör förresten fortfarande.

Lattjade lite med hundarna ute i trädgården med. Dom är helt skogstokiga i snön. Dom brottas o nafsas o far runt som yrväder. Jäkla galningar!

Nu sitter jag o funderar på att smygstarta med adventspysslet. Ta något rum kanske.. Är ju så mysigt! O så får man ju passa på när det lilla Jesus-barnet sover.. Så det blir ju lite pö om pö...


Kommentarer
Postat av: Thessan//Bonkan

Ja jag tänkte me slänga upp mitt nu i dgrna :)

2010-11-24 @ 15:42:35
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0