Bullarna klara!

Besiktning klar, nycklar lämnade. Allt klart.
Trots jag var trött på boendet så kändes det faktiskt ändå lite trist.. Många goa minnen därifrån ju.. Som första gången jag var där tex. Hehe. :)

Men det var ju inte det idealiska boendet för en familj.


Nu i eftermiddag var jag i bak-tagen. Så nu är kanelbullarna färdiga o det luktar himmelskt gott här inne! :)



Stormtrivs verkligen med att gå hemma. Vill aldrig mer börja jobba igen. ;)
Baka, städa, plocka och pyssla.

Nu ska jag fylla fickorna med frolic o gå ut o träna hundarna. Har ju en hel baksida numera! :)

Kommentarer
Postat av: Thessan//Bonkan

Ja vafan har man bara saker att göra så e d skönt att vara hemma :P & d har man ju med hus, barn & hundar :) Så bara njuut :)

2010-10-02 @ 15:23:53
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0