Ont

Igår hade vi mina föräldrar på besök här.

Jag gjorde tacopaj och Jonas stod för äppelpajen till efterrätt. Duktig gosse. :)
Tack för blomma och trevligt besök, mor och far!



Idag var vi inne o handlade oss en tv. Äntligen.
Är kanonnöjda, sån superbild. Verkar som ett bra köp.

För övrigt så har jag tillbringat dagen på soffan. Orkar inte göra någonting. Inte ens kolla datorn. Har så fruktansvärt ont i ryggen. Har inte sovit många timmar i natt. En eller två kanske. På sin höjd.
Knaprar alvedon och Jonas får sitta o massera mig.
Vet i katten om det är ryggvärk eller förvärkar. Men ont som f-n gör det. Olidligt emellanåt.

Om jag ska vara riktigt ärlig så är jag inte helt anti den där ryggbedövningen längre. ;)


Nu känns det lite bättre igen och jag hoppas att det kan hålla i sig över natten.







Kommentarer
Postat av: Fia

Nä nu får bebis allt ta och titta ut, vi är ju nyfikna på att se vem som gömmer sig där inne :)

2010-10-10 @ 21:20:06
URL: http://flisanfisan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Håller med dig till 100%

2010-10-11 @ 13:53:19
URL: http://seaholm.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack för en trevlig kväll allt var kanon exra plus till Jonas som gjorde en kanon god efterrätt.

Vi får göra om det längre fram

Puss

2010-10-11 @ 14:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0