Pain...

Svärföräldrarna var nere från Stockholm i helgen.
Med sig hade dom skötbordet och spjälsängen.
Så Jonas och Larne skruvade ihop det och det blev kalas. Så nu kan jag tycka att det är dax att få börja använda dom. ;)

Nätterna är verkligen en pina. Känns som att ryggen ska gå av på mig. Inatt fick jag spola upp ett varmt bad. Somnade på sidan i badkaret och vaknade av att jag hade superont i nacken.
Hade legat helt ihoptryckt ju...

Så fort jag steg upp så började värken igen.. Riktigt drygt nu kan jag säga..
Sen vill jag inte ringa in till förlossningen heller. Tänk o komma in där o gnöla o sen att det inte har hänt någonting.. Nä tack.. Stannar hemma tills det blir olidligt.

Ska sussa på soffan en stund nu..


Kommentarer
Postat av: Bonkan

Usch låter inget vidare Slinky :( Tänker på dig varje dag nu...Hoppas d e över snart!

2010-10-19 @ 20:20:35
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0