Smärta

Vilken smärta!

Nu börjar man få ett litet hum om vad som komma skall. Molande värk i ryggen. Stickningar och tryck nedåt i bäckenet. Och bebisen sparkar så ofta och hårt så det känns som att den försöker bryta sig ut genom magen. Men det tar jag som ett friskhetstecken iaf. ;)

Hela graviditet har löpt på klockrent. Inget illamående eller några vidare krämpor. Bara en hiskeligt massa vätska i kroppen. Kommit lindrigt undan.
 
Men nu är det ingen dans på rosor längre kan jag säga.

Konstant trött o vill helst bara vara hemma nu.
KOM NU BEBIS!!

Ska till barnmorskan imorgon och jag hoppas på att det har hänt något!





Kommentarer
Postat av: Thessan//Bonkan

Du skulle bara våga föla när jag e där!!!!

2010-10-11 @ 17:15:50
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Fia

Det kommer nog snart, får ni inte åka in inatt så blir det nog imon :)Lycka till, tänker på er!

2010-10-11 @ 21:24:16
URL: http://flisanfisan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kommer när det ska.

Puss

2010-10-12 @ 11:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0