:(

Vad fel allting kan bli ibland. Har så dåligt samvete, känner mig som en riktig skithög.

Blev så stor grej av det hela. :(


Men innan tråkigheterna så hann jag med en trevlig förmiddag hos Fia och hennes lilla Wilma.
Söta lilla unge. :)
O fint som tusan hade dom det hemma i huset.
Tack för god fika och mycket prat. Får vi snart göra om!


Kvällen har vi ägnat åt att packa jag och darling. Äntligen dax för flytt, o slippa detta råttboet.

Vi ska hyra ett hus tills vi hittar ett som blir aktuellt att köpa för vår del.
Har ju haft lite otur om man säger så när vi kikat runt. Alltid har det dykt upp något galet.
Men men, nu kan vi ta det lugnt o slappna av. Leta hus i godan ro utan stress och vänta tills det rätta dyker upp.

Så imorgon drar vi loss med att flytta! Härligt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Allt löser sig ska du se.

Puss på dig

2010-09-17 @ 09:48:33
Postat av: Fia

Jag vet, det blev dumt, men det löser sig förhoppningsvis...Kramar!

2010-09-17 @ 11:08:08
URL: http://flisanfisan.blogg.se/
Postat av: Tessan

Kommer bli bra med huset. Å som du säger så kan ni leta hus i godan ro.

Behöver inte ha dåligt samvete för du har inte gjort fel.

Kram kram

2010-09-17 @ 14:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0