Gah!

Dagen började med att jag mötte upp min däkis med hennes vovve hos veterinären.
Trodde hans sista stund var kommen, men han piggade på sig bara han slapp va inne på stationen. ;)
Nä stackars gossen. Han blev kvar där under dagen och skulle få dropp. Hoppas han blir piggelin igen!

Sen hann vi iaf med ett besök på donken innan jag behövde bege mig.
Har nämligen haft städ på agendan idag igen.
Trodde vi skulle vara klara för ett par dagar sen. Men icke! Visade sig vara mer än jag trodde när man väl börjar med det.

Nu har vi bara imorgon också på oss att göra färdigt. O då måste det bli klart!

Nu är jag svine-trött.. Vila mig lite på soffan tror jag allt..

Kommentarer
Postat av: Bonkan

Ah jag fick höra om detta besöket! Fasen vad ni fläskar ;)

2010-09-30 @ 13:03:40
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0