Tvättar

Igår var det andra gången på föräldrarträffen. Denna gången pratade vi om förlossning och smärtlindring.. En riktigt djungel det där. Allt har ju sina för och nackdelar. Bästa hade ju varit om man hade klarat sig utan. Kanske kan bli lite värre det.. :S

Kvällen avslutade jag hos min däkis med att äta varma mackor o kolla på Sex and the city 2.
Mysigt som alltid. :)


Idag har vi varit och lämnat ytterligare lite lådor i huset. Det börjar närma sig nu. O herregud vad skönt det ska bli!

För övrigt så håller jag på att tvätta bebiskläder idag. Så det bara är till att hänga in i garderoben när vi flyttar.
Och sen vill Jonas att jag ska packa den berömda bb-väskan. För nu börjar han bli stirrig varje gång jag får en sammandragning. :) Haha sötlöken, han vill ha allt färdigt så han inte behöver ta ansvar vad som ska med för då missar han väl hälften.

Nää lika bra o fortsätta här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0